Faceți căutări pe acest blog

vineri, 26 iunie 2009

Turist in Romania - Bucovina - Casa Angela

Am ajuns si pentru prima data in Moldova. Pardon, Bucovina!

In drumul nostru din Maramures, am trecut prin Nasaud - Bistrita Nasaud - Pasul Tihuta - Sadova (Bucovina) . Am oprit pe drum si am mancat la Pensiunea Lacramioara pe Valea Izei.
Recomand stopul ca mancare: cafea buna cu lapte mult (nu condensat), meniul zilei la fel de bun. Si am mancat un desert nemaintalnit pe la noi prin Ardeal: prajiturele din malai cu marmelada! Yummmmyyyyyy!!!!

Am trecut Pasul Tihuta. Atentie la bucatile de drum unde se lucreaza! Drumul se termina brusc si sunt cozi lungi. Am iubit motocicletele pentru simplu fapt ca ne-am bagat in fata!

Toate preconceptiile despre saracia Moldovei ti se spulbera cand treci in Judetul Suceava si vezi de fapt ca marimea caselor e la fel ca in Maramures si predomina o stare de bine. Ne-a intampinat un curcubeu si oboseala adunata dupa drum! Tinta noastra era Gura Humorului dar nu mai puteam ajunge! Ne plouase, drumul stricat dinainte de Bistrita s-a simtit in incheieturile soferilor si ne-am oprit!

Am oprit la Pensiunea Casa Angela unde ne vom intoarce sigur! Trebuia sa stam o zi si sa plecam mai departe. Am stat trei zile si doua nopti! Am gasit casa cu suflet departe de casa, o familie cu doi baieti, modesti! Am dormit ca in bratele mamei si mancat mai bine ca acasa!

To be continued..

2 comentarii:

  1. Deci ati descoperit Bucoina,bravo dragilor,sa va fie de bine!M-am dat si eu pe linkul casei lu' Tanti Angelica...nu-i rau,e chiar bestial de fain...de retinut,deci!
    Va tzuc pe amandoi cu mare drag!

    RăspundețiȘtergere
  2. Am descoperit-o da! Si clar vom reveni in locurile alea! Pe mine m-au fermecat!

    Vezi ca sunt tot soiul de minunatii pentru copii si un ciobanesc de Bucovina de-a dreptul adorabil!:)

    RăspundețiȘtergere