Faceți căutări pe acest blog

luni, 31 octombrie 2011

Ce avem nevoie pentru alaptat?:)

Vorbeam cu o prietena buna despre ce avem nevoie cand incepem sa alaptam:)

Fac un shortlist aici in speranta ca va fi de ajutor!

1. Resursele La Leche International despre alaptat. www.lli.org! Cititi cu incredere in timpul sarcinii. Veti gasi raspunsuri la multe intrebari cu care va puteti confrunta!

www.mamilapte.ro este un blog extraordinar al Olgai Tudose cu multe sfaturi binevenite.
www.cristelageorgescu.ro are o sectiune dedicata alaptarii.

2. Cel putin 2 sutiene de alaptat.

3. Paduri refolosibile. Eu am avut 2 seturi de la Medela, din bumbac natural. 10 bucati va vor fi de folos. Sunt economicoase si previn iritatiile sanului.

4. O perna de alaptat. Aceasta va va ajuta la sustinerea copilului in timpul alaptarii si va face pozitia mult mai confortabila.

5. Carpe din bumbac natural pentru ragait. Va vor ajuta sa nu patati tare hainele cand copilul regurgiteaza.

6. Un unguent cu lanolina pentru mameloane/ Garmastan/ Aloe First pentru prevenirea si tratarea ranilor de pe sani. Unguentul cu lanolina previne de asemenea uscarea mameloanelor.

7. Pompa de muls. Eu personal am avut una manuala de la Philips Avent si mi-a fost de mare ajutor.

8. Pungi sau recipiente speciale pentru pastrarea laptelui muls. Vorbim despre asta cu alta ocazie!!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu