Faceți căutări pe acest blog

vineri, 23 decembrie 2011

Sapunuri naturale si Loredana:) intr-un cuvant Luthelo

Acum o vreme, o prietena buna isi inchipuia concediul meu ideal ar fi pe o plaja virgina, plimband o capra in lesa:)) Ina am ras atunci cu lacrimi:)




Era momentul cautarilor mele de produse cu lapte de capra:)

A trecut ceva vreme si la una din intalnire de alaptat o mamica mi-a recomandat sapunuri de la Loredana! Mai precis Hidratelo:) O combinatie de catina, suc de morcov si ceara pentru pielea Joiticii:)

O contactez pe Loredana si cum nu era economic sa cumpar doar un sapun, am luat si pentru mine, mai multe:)

Imi rasfat de cateva saptamani pielea cu sapunul Cleopatra. Imi place cum scartaie pielea dupa Cleopatra si nici nu o usuca:)

M-am bucurat cand am intalnit-o pe artista facatoare de sapunuri la Artboutique din Sibiu. Si m-am dezlantuit:))) 12 sapunuri:) sa am:)

Am luat un sampon solid care mi-a spalat bine parul si nu l-a ingrasat. Au trecut 4 zile in care parul mi-a stat bine:) Loredana nu faci si un balsam pentru samponul cu ghimbir?:)

Si tammm taammmmm... sapunul fantastic care a provocat un ras cu lacrimi in randul mamicilor din grupul de facebook Pasarica fericita.

Simtiti mirosul de cafea si scortisoara? Sapunul de mai jos ma trezeste dimineata la dus:) o minune!!



Astept crema cu galbenele pentru Joitica minune:) ca tot scriam mai devreme de eriteme fesiere:)

Multumim Loredana!! Ne-am linistit pe tema sapunurilor si sampoanelor:)

Un comentariu:

  1. Vai ce draguta esti!!! Si ce apelativ...artista...Cred ca o sa primesti un bonus la crema aia :) :))

    Si mie imi face o deosebita placere sa intru in contcat cu oamenii la targuri, fie ca iusi doresc sa achizitioneze ceva sau nu. Iar Joy este o dulcica. Cu greu m-am putut stapani sa nu ii pap falcutele :))

    RăspundețiȘtergere