Faceți căutări pe acest blog

joi, 11 aprilie 2013

Din nou Rab Croatia

Ne-am intors din concediu :) Odihniti, plini de energii pozitive si incantati de locatie. Am ales tot insula Rab din Croatia ca si anul trecut. Am constatat ca suntem fideli odata ce ne place un loc:) Am fost la acelasi hotel ca si anul trecut! Drumul pana acolo nu devine mai usor. Am fost pe Belgrad ca si anul trecut si am facut cu masina 15 ore. La intoarcere ne-am oprit la Belgrad. Hotelul Padova ne asteapta deja:)
Hotel de 3 stele, care va fi renovat in 2014 si va fi de 4 stele.Desi nu este unul din cele mai noi am apreciat urmatoarele: 1. Locatia absolut fabuloasa in fata unui golf cu apa curata, cu vedere la orasul vechi. 2. Promenada lunga pe care se poate iesi la aerosoli. Noi am iesit in fiecare dimineata si seara, cu pitica in carucior sau pe piciorusele proprii. 3. Mancarea buna. 4. Receptia mare si atmosfera child friendly. 5. Camerele mari, cu balcoane frumoase si mari, paturi confortabile. 6. Curatenie. Insula ni s-a parut si mai interesanta de data asta. Joy era deja mai mare si s-a putut bucura mai mult. Overall recomand pentru familii cu copii:)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu